Omdat wij ook weten dat u niet steeds de tijd hebt om al onze artikels tot in de puntjes te lezen, stelden we een beknopte eindejaarschecklist voor u op als houvast. Tien vragen, sommige actueel of eigen aan de tijd van het jaar, andere typische dooddoeners bij een inspectie. Goed op tijd, zodat u nog kan rechttrekken wat krom is.
Hebt u liever dat wij uw personeelsadministratie eens nauwkeurig onder de loupe nemen? Met onze audit brengen wij u op een vlotte en betaalbare manier weer helemaal up to date. Tekent u in vóór december, dan geniet u zelfs van een uitzonderlijke korting van 10% bovenop de KMO Porterfeuille-korting van 40%.
Hoe goed scoorde u op bovenstaande checlist? Personeels- en loonadministratie is inderdaad een vrij complexe materie. Zeker in de horeca is er de voorbije jaren op dat vlak heel wat veranderd. Een check-up van uw concrete situatie is daarom vaak geen overbodige luxe.
Bestel vóór 1 december een sociaal-juridische audit en krijg 10% bijkomende korting
Met de HR-audit keert Horecafocus Management uw volledige loon- en personeelsbeheer binnenstebuiten. Na een uitgebreide controle ter plaatse, ontvangt u een handig rapport met uw pluspunten, werkpunten en tekortkomingen, dat we samen met u bespreken. Op die manier voorkomt u onaangename verrassingen en onnodige boetes en misschien kan u hier en daar zelfs nog iets besparen.
Prijs van een audit: tot 10 vaste werknemers: €1.850
tot 20 vaste werknemers: €2.600
> 20 vaste werknemers: offerte
Maakt u gebruik van de KMO-portefeuille van de Vlaamse overheid, dan krijgt u automatisch 40% korting op dit bedrag. En wie vóór 1 december 2019 een audit bestelt, krijgt bovendien een bijkomende eenmalige korting van 10%!
Bel (03/201.21.00) of mail (
) ons voor meer informatie.