Ziet u ook zo op tegen het organiseren van sociale verkiezingen? Het is inderdaad geen prettig vooruitzicht dat u de volgende vier jaar wel eens met een comité kan opgescheept zitten. En voor het zover is, moet u zich ook nog eens door die lange en omslachtige verkiezingsprocedure worstelen waarbij u heel veel fouten kan maken. Voor uw eerste bekommernis hebben wij helaas geen oplossing, maar om de verkiezingsprocedure alvast administratief tot een goed einde te brengen biedt EASYPAY GROUP u met Easy elections de gepaste ondersteuning aan.
Met het pakket EASY elections haalt u een gebruiksvriendelijke softwaretool in huis die u begeleidt in de volledige administratieve afhandeling van de sociale verkiezingen. Zo krijgt u o.m. een elektronische agenda die u op het gepaste moment herinnert aan de taken en procedures die u op welbepaalde datums moet uitvoeren of opstarten. U kan er ook uw personeelsgegevens mee importeren voor het opmaken van de kieslijsten en op de verkiezingsdag berekent het pakket ook de resultaten en verdeelt het automatisch de mandaten.
Daarbij ontvangt u ook een praktijkgids vol FAQ’s, een praktische opleiding in twee halve dagen en de nodige technische ondersteuning.
Maakt u gebruik van het loonpakket Easypay, dan wordt de software EASY elections hierin naadloos opgenomen. Indien nodig kunnen ook extra gebruikers worden aangemaakt. Wanneer EASY elections als afzonderlijke toepassing wordt gebruikt, wordt de software ter beschikking gesteld op de Easypay-servers en kan u eenvoudig uw personeelsgegevens importeren vanuit een ander loonpakket.
Hebt u graag dat er op de verkiezingsdag een consultant aanwezig is om alles in goede banen te leiden, ook dat kan.
Voor meer informatie contacteert u vrijblijvend
EASY
.
Lees ook:
Moet u in 2020 sociale verkiezingen organiseren?
Sociale verkiezingen 2020: het begrip "technische bedrijfseenheid"
Meer dan 50 werknemers op 30/09, dan zal u de verkiezingsprocedure moeten opstarten